📞 +358 50 558 1199             📍 Avd. Nuestro Padre Jesus Cautivo 11, Los Boliches (junakatu)

✉️ Maksusitoumukset osoitteeseen: info@suomiklinikka.fi

LÄÄKÄRIN VASTAANOTOLLE TULIJAT: Jos sinulla on flunssa tai muu hengitystieinfektio (alle 10 pv) tai epäilet KORONAinfektiota, laita siitä tieto nettiajanvarauksen lisätietoihin! Siinä tapauksessa otamme COVID pikatestin ennen vastaanottoa. Saavuthan paikalle 20 min varattua aikaa aiemmin ja kerrothan testaustarpeesta vastaanottovirkailijalle ennen vastaanottoa (otamme näytteen ulkona tai erillisessä infektio-odotustilassa).

Suomiklinikalla voidaan uusia perussairauksien reseptejä, jos muuten sairaus on asianmukaisessa hoidossa tai seurannassa esim Suomessa. Uusinta tehdään asiakkaan esittämien reseptien perusteella tai muiden tarkkojen tietojen perusteella. Suomiklinikalla pystymme tarkistamaan tiedot tarvittaessa Suomen kanta-arkistosta, mikä on lisämaksullinen palvelu (40 eur).

Huom! Pääasiassa keskushermostoon vaikuttavia oirelääkkeitä (mm kipu) tai rauhoittavia lääkkeitä tai joissakin tapauksissa unilääkkeitä ei voida yleisen käytännön mukaisesti uusia ellei se ole määrätty alunperin Suomiklinikasta. Uusinnassa tulee olla asianmukainen hoitosuhde Suomessa, jossa lääkkeen tarve on arvioitu hoitavan lääkärin toimesta.

Reseptien uusiminen tapahtuu niin, että asiakas jättää reseptit ja tarkat tiedot niistä Suomiklinikalle. Suomiklinikka ilmoittaa viestillä, milloin reseptit ovat valmiit tai voidaanko niitä uusia (huom. kolmiolääkkeet). Huomioi, että Espanjassa apteekit antavat vain maksimissaan noin kuukauden hoitoannoksen kerralla. Jos tarvitset pidemmäksi aikaa reseptien uusimista, niin suosittelemme lääkkeiden uusimista Espanjassa terveyskeskuksen (EU kelakortin avulla) kautta edullisimman hinnan vuoksi. Espanjaan lähtiessä ota riittävä määrä lääkettä mukaan Suomesta. Asianmukaisia matkustusdokumentteja vastaan, apteekit voivat antaa lääkkeitä pidemmäksikin aikaa kuin 3 kuukaudeksi. Lisäksi lääkäri tai apteekit antavat Suomessa reseptitodistuksen lääkkeistä ja kolmio- ja pkv lääkkeistä pyytäessä mukaan matkalle. Katso reseptien uusinnan hinnat hinnastostamme.